dijous, 22 d’octubre del 2015

Coneixement del medi

SORTIDA AL COSMOCAIXA

Hola companys i companyes!!!

Aquesta excursió al Cosmocaixa jo diria que és unes de les mes divertides perquè totes les activitats que vam fer van ser de pensar fins i tot vam treballar amb un mapa per comprovar quina és la distància més curta entre dos punts del planeta. També vam experimentar amb els tipus de bandes com la de Moebius i vam veure trucs que ens van sorprendre com fer que desaparegués una línia o un follet d'un quadre. Per acabar de passar el matí vam visitar l'exposició que hi ha sempre i el bosc inundat.

Aquí us deixem algunes de les imatges.

Judith Notario 




 

16 comentaris:

  1. Em va agradar molt aquesta activitat, em va semblar molt interessant i divertida. Vam aprendre molt sobre les matemàtiques en aquesta sortida!
    Marina Vargas

    ResponElimina
  2. EM VA AGRADAR MOLT!!!!!!!



    CARLOS GUERRERO XD

    ResponElimina
  3. Esta molt chules les fotos i em va agrada molt l´escursio

    ResponElimina
  4. És molt divertit el que vam fer. A més a més les activitats eren molt curioses.

    ResponElimina
  5. són molt boniques les fotos

    NADIA ROMERO

    ResponElimina
  6. Emb va agradar molt l'activitat de màtematiques

    Denis Jimènez

    ResponElimina
  7. Mo e passat molt be e rigut amb el companys i e apres moltes coses espero fer una altra sortida.







    Paula Bonilla


    ResponElimina
  8. Va ser increïble l'activitat de matemàtiques em va agrada moltíssim.

    Anna Cazorla

    ResponElimina
  9. M'ha agradat molt l'activitat a estat molt divertida i gracies Judith
    Notario per penjar la entrada de la sortida.




    Alex Carreras

    ResponElimina
  10. A mi aquesta activitat em va agradar moltíssim! Espero que tornem a anar al Cosmocaixa, perquè m'ho vaig passar molt bé.
    Ariadna jiménez

    ResponElimina
  11. Molt bon traball.
    Va ser una sortida molt dibertida

    Mireia Mayor

    ResponElimina
  12. Si aquella activitat va ser molt entretinguda, per poder aprendre que les matemàtiques son diferents a les de l'escola

    Roger Codesido

    ResponElimina
  13. Gràcies Judith, per penjar aquestes fotos tan boniques.
    L'activitat ha estat molt bé i divertida, jo m'ho he passat GENIAL!!!!!
    Valentina Pérez

    ResponElimina
  14. Va ser mol divertit i vaig apendre moltes coses.
    Tomàs Villanueva.

    ResponElimina
  15. Gracies per fer penjarnos les fotos pequè les podem recordar i per que els pares o vegin


    Judith Soldevila

    ResponElimina
  16. Anar al Cosmocaixa a fer lo de les matemàtiques a sigut una experiència inoblidable. El Mario el Lluis i jo vam lluitar contra un mono molt ràpid.

    Óscar Crespo

    ResponElimina