dilluns, 18 d’abril del 2016

Sortida Projecte Interdisciplinari

Tret de sortida del Projecte interdisciplinari: VISITA A CAN JULIÀ

El 14 de març vam anar a Can Julià, com a sortida d'inici del projecte interdisciplinari sobre el CANVI CLIMÀTIC. 
Totes les activitats van girar al voltant de les energies renovables. Vam aprendre a fer una cuina i un forn solars i també a esclafar aigua amb ampolles de plàstic aprofitant l'energia solar.
Ens van ensenyar com funciona una caldera amb pèl·lets (fusta comprimida).
Ens ho vam passar molt bé i vam estar tot el dia a l'aire lliure!!!

Clàudia R. i Anna D.P.





 

21 comentaris:

  1. Va ser molt xula perque em baix divertir molt!!!!!! Carlos Guerrero XD

    ResponElimina
  2. Va ser molt interessant descobrir noves energies i fer un forn i una cuina entre tots.
    Valentina Pérez

    ResponElimina
  3. Va ser molt chulo i en u vem passa molt bé.

    :) Tomàs :)

    ResponElimina
  4. Em va semblar molt entretenida i divertida vem aprendre moltes cooooooses.

    (:Oscar:)

    ResponElimina
  5. A mi aquesta sortida a Can Julià em va agradar molt. Vaig aprendre moltes coses i m'ho vaig passar molt bé.
    Ariadna Jiménez

    ResponElimina
  6. es veritat es molt divertit aprens moltes coses i estem tot el dia a l'aire lliure moltes gracies per penjaro .

    Judith Soldevila

    ResponElimina
  7. Aquesta sortida a sigut mol interessant perquè em ha pres coses que no sabia a vans.
    Miquel bellido

    ResponElimina
  8. A mi em va agradar molt l'escursio i tambe la masia era molt bonica, baig aprendre formes de reciclar i diferents combustibles.

    Paula Bonilla

    ResponElimina
  9. Que divertida va ser aquella sortida la casa era molt maca i gran.


    Roger Codesido

    ResponElimina
  10. Ens vam sorprendre amb moltes coses que no sabíem i ens ho vam passar genial.
    Anna D.

    ResponElimina
  11. Ens ho vam passar super bé i era molt bonica la casa


    Anna Cazorla

    ResponElimina
  12. Aquesta sortida ha sigut molt divertida i he apres molt
    Rafa bonilla

    ResponElimina
  13. Em va agrada mol l'excursió i vaig aprendre moltes coses i ma agradat l'ultima foto.




    Alex Carreras

    ResponElimina
  14. Com m'agradaria haver estat allà!!!
    Adrian

    ResponElimina
  15. La casa era molt bonica i es mantenia molt bé, m'ho vaig passar genial.


    MARINA LUQUE :)

    ResponElimina
  16. Amb va agradar molt la sortida i la casa era preciosa era una pena no anar alla de colonias

    Miriam Segura

    ResponElimina
  17. La excursió va ser una de les preferides vam apendre moltes coses que no sabiem i vam estar tot al dia amb el companys

    ALEX BELLIDO GALLARDO

    ResponElimina
  18. Va ser molt divertida! I vam aprendre moltes coses.
    Èlia Àlvarez

    ResponElimina
  19. M'ho he passat molt bé i he aprés moltes coses, a part que la casa era molt bonica

    Clàudia

    ResponElimina
  20. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  21. Em va agradar molt aquesta sortida i vaig apendre moltes coses.

    Judith Notario

    ResponElimina