dijous, 14 d’abril del 2016

Sortida tutoria

VISITA A LA DEPURADORA
 El passat dilluns, dia 7 de març vam anar a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat. Vam aprendre les fases per depurar l'aigua que arriba de les clavegueres.

1. Pretractament: consta de dues fases en les quals es comencen a separar els residus més grans (tovalloletes, plàstics i altres objectes que mai haurien d'arribar a la claveguera).

2. Desgreixadora i dessorradora: per treure de l'aigua el màxim de greixos (oli) i fang.

3. Decantador primari: els residus grans baixen al fons dels tancs i es recullen.

4. Reactor biològic: gràcies als bacteris, afegint oxigen a l'aigua, s'eliminen els residus orgànics.

5. Decantador secundari: després d'aquesta fase, l'aigua es torna al riu Llobregat.

Els monitors ens van donar consells per posar en pràctica a la nostra vida quotidiana com, per exemple, no llençar l'oli per l'aigüera de la cuina o les tovalloletes pel vàter.

A banda del que vam aprendre, va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.


Clàudia Romero i Anna De Pedro


 

9 comentaris:

  1. És cert ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.
    Anna D.

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt encara que olorava malament, m'ho vaig pasar molt beeeee.

    Oscar

    ResponElimina
  3. La monitora Anna em va caure super bé


    Anna Cazorla

    ResponElimina
  4. A la depuradora vam aprendre moltes coses, com per exemple que no tenim que tirar l'oli a la pica, el tenim que portar a recicla perquè el poden re-utilitzar.
    Ariadna jiménez

    ResponElimina
  5. Es molt xulo perque va explcar molt bé les coses !!!! Carlos Guerrero XD

    ResponElimina
  6. Va ser una bona excursio

    Alex.J

    ResponElimina
  7. M' ho vaig passar molt be vam aprendre moltes coses després vam anar ha un parc a jugar tot junts i a dinar va ser molt divertittttttttt

    ÁLEX BELLIDO GALLARDÓ

    ResponElimina
  8. En aquesta sortida vaix apendre molt i m'ho vaix passar molt bé.

    Judith Notario

    ResponElimina
  9. Jo vaig aprendre moltes coses en aquesta sortida va ser molt diverti i alucinant jo per a mi la repetia.

    Judith Soldevila

    ResponElimina