dijous, 3 d’abril del 2014

Expressió escrita: Autodescripció

Hola sóc l'Adriana i avui em descriuré a mi mateixa.
Sóc una noia no gaire alta i no sóc ni grassa ni prima. Els meus cabells son rossos, arrissats i curts. Els meus ulls són blaus i són com dos oceans. El meu nas és petit i rodonet. La meva boca és mitjana.
El meu caràcter es força simpàtic i sóc una miqueta reservada però sempre m'agrada fer amics, faig bromes i sóc juganera. Sóc una persona inquieta i xerraire. M'agrada vestir amb leguins, samarretes i bambes o botes. I així sóc jo!


Adriana March


Hola sóc en Marc i em vaig a descriure.
Jo tinc el cabell de color castany i llis, els ulls de color marró, el nas rodonet i la boca petita. Sóc baixet i prim. M'agrada vestir amb roba d'estiu (samarreta curta i pantalons curts). M'agrada l´esport (sobre tot el bàsquet i córrer). El meu caràcter es juganer i atrevit, però sobretot sóc bromista.  El meu col·legi es diu Sagrada Família d'Urgell. L' assignatura que més m'agrada és Medi.
Doncs ja m´he descrit! Arreveure!
Marc Blázquez


 

Sóc la Clàudia i vaig a descriure'm.
Sóc una noia no gaire alta. Tinc el cabell de color castany clar, ondulat i una mica arrissat. Els ulls els tinc de color verd fosc, marró i una mica petits. El nas és petit i rodonet. Les orelles no destaquen massa sobre tot quan me'l deixo anar. La boca la tinc força petita i els llavis finets. El meu caràcter és equilibrat i m'encanta la música. I per últim m'agrada portar bambes còmodes i botes, els jerseis de tots els colors i els pantalons de tot tipus.
Clàudia Romero

 

Sóc la Mireia i tinc 9 anys. Visc a Viladecans i vaig a l'escola Sagrada Família.
Sóc una nena molt alta i tinc el cabell més aviat arrissat i d'un color marró negre. Tinc la boca mitjana, ni gaire gran ni gaire petita, i els llavis vermells, tinc uns ulls marró fort, tinc el nas mitjà i una mica rodó, tinc les celles gruixudes i marrons. M'agrada vestir amb tota mena de pantalons i samarretes no gaire cridaneres, porto el cabell recollit amb una cua alta i botes marrons. Sóc tossuda i espavilada, encara que de vegades sóc una mica figaflor.
Habitualment vaig a l'escola i escolto música de Cadena Dial. M'agraden els gelats de llimona, cantar, ballar i llegir i m'agrada jugar a tota mena de jocs. També m'agrada fer excursions i no m'agraden les llenties ni córrer gaire.
Mireia Mayor

 

Sóc la Nadia tinc 9 anys i em vaig a descriure.
Tinc el cabell marró fort, arrissat i curt. Els meus ulls són de color marró el meu nas és una mica curtet i la boca és una mica petita , les orelles són força llargues. El meu caràcter es graciosa, divertida, bona i de vegades em despisto.
M´agrada portar faldilla , samarreta curta i també m'agrada porta botes. M'ho passo molt bé fent dues coses: són el flamenc i el taekwondo M´agradaria ser professora de taekwondo. M´agrada molt jugar a la tablet i jugar al zumba de la meva mare.
Nadia Romero

 

Hola!
Sóc la Carla. Tinc 10 anys i vaig a descriure'm.
Sóc una noia més aviat alta i prima. El meu cabell és castany clar, ondulat i llarg. Els meus ulls són de color marró clar i més aviat grans. El meu nas és gran i tou. Les meves orelles són petites. La meva boca no és gaire gran, els meus llavis són mitjans. Els meu caràcter és tranquil, treballador, tímid i m'agrada molt la música alegre. Vesteixo amb botes negres o bambes de cordons. També m'agrada vestir amb jerseis i samarretes.
Doncs així sóc jo!
Carla Royo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada