dimarts, 6 d’octubre del 2015

Experimentació

OBSERVEM FLORIDURES

Qui de vosaltres no s'ha trobat alguna vegada un tros de pa o una fruita amb un aspecte no gaire...

A sisè volem saber què passa i per què.

Per això, aplicarem les fases del mètode científic: observar, plantejar preguntes, formular hipòtesis, experimentar i treure conclusions que responguin les nostres preguntes.

Hem preparat unes mostres de pa de motlle sotmeses a diferents variables: humitat, temperatura, llum,... i anirem veient què passa.

En la primera fase, observem com evolucionen les mostres al llarg del temps.

Aquí teniu algunes imatges...

Continuem investigant!
 




52 comentaris:

  1. Estic molt nerviosa perquè bui que floreixin Paula Bonilla

    ResponElimina
  2. Las fotos son molt boniques

    Rubén Villalonga

    ResponElimina
  3. Tinc moltes ganes de veure les floridures que sortiran al pa de molla

    ResponElimina
  4. Hola estic molt nervios de veure l'experiment perque m'agrada molt.

    Denis Jimenez.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat fer l'experiment de la floridura amb els meus companys
    al voldré fer un altra vegada

    Nadia Romero

    ResponElimina
  6. Tinc moltes ganes de veure les floridures que sortiran al pa de molla
    Adriana March

    ResponElimina
  7. m'ha agradat molt aquesta activitat carlos guerrero

    ResponElimina
  8. Estic molt intrigada per veure a quina mostra li sortiran floridures primer!! A més a més ho tindré en conta per saber com guardar el de motllo sense que se'm floreixi.

    Anna De Pedro

    ResponElimina
  9. Hola estic content aquest curs de 6e B i m´ho estic pasan molt be i estic nervios del esperiment.

    Rafa Bonilla

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt l'idea de l'experiment. Estic nerviosa per veure a quina mostra li surten les floridures primer.

    Carla Royo

    ResponElimina
  11. Estic molt nervios de aquest esperiment. Rafa Bonilla

    ResponElimina
  12. M'agrada perquè hem fet experiments i em mullat el pa am aigua i altres estaran a la nevera i estaran durs el pa i altres estaven tancats i no hi ha llum. Marc Espelt

    ResponElimina
  13. Tenim moltíssima curiositat per veure com creixen les floridures



    Roger Codesido

    ResponElimina
  14. Aquesta activitat em va agradar molt perquè vam mollar el pa i es veia la llum. L'explicació del Lluís va ser molt interessant. Miguel Àngel Domínguez

    ResponElimina
  15. Segur que tot això de les floridures es molt interessant, estic desitjant veure el que passa amb els meus companys i professors.GRÀCIES!!!
    Valentina Pérez

    ResponElimina
  16. Aquest experiment és molt interessant, m'està agradant molt fer aquest treball amb els meus companys de taula!! Ariadna Jiménez

    ResponElimina
  17. Estic nervios del esperiment. Rafa Bonilla.

    ResponElimina
  18. Aquest experiment es molt interessant tinc ganes de veure creixen les floridures.
    Tomàs Villanueva.

    ResponElimina
  19. Es nota que s'ho passen d'allò més bé, mentre aprenen.
    Família Villanueva Cañisá

    ResponElimina
  20. Ens ho vam passar molt bé, ara a esperar ha veure si surten fongs!!!

    Marina Luque

    ResponElimina
  21. Estic emocionat per compensar

    Enric Giron

    ResponElimina
  22. A mi també m'agrada molt el experiment de medi tinc moltíssimes ganes de veure les floridures.
    Carla Sánchez

    ResponElimina
  23. Tinc moltissimes ganes de veure las floridures :3


    Anais Galisteo

    ResponElimina
  24. Esperem que surtin floridures. Per poder analitzar-les i saber com surten.
    Èlia Alvarez

    ResponElimina
  25. Estic desitjant veure com acaba l'experiment.

    Adrián Del Rey

    ResponElimina
  26. M'agradaria molt observar les floridures aviat.

    Alba Núñez.

    ResponElimina
  27. Vull que surtin floridures encara que semblen molt seques Pol Miró

    ResponElimina
  28. Estic molt contenta de fer aquest experiment esperem que surti alguna floridura.


    Mar Fontdevila

    ResponElimina
  29. Es divertit experimentar coses sobre la naturalesa
    Núria Digón

    ResponElimina
  30. Espero que hi hagi baris tipus de fongs.


    Miquel Caldés

    ResponElimina
  31. Aquest experiment m'agrada molt, gràcies per tenir l'idea.

    Clàudia Romero

    ResponElimina
  32. Estic molt nerviós per veure les floridures.

    Alex Espadas

    ResponElimina
  33. M' agradat molt fer aquest experiment per que es molt interesant

    ALEX BELLIDO

    ResponElimina
  34. Tinc moooltes ganes de fer el experiment de les floridures!!!
    Vull saber que passarà amb les floridures i veure com sortiran les floridures.

    Marc Blazquez

    ResponElimina
  35. Estic ansiosa per saber en quin pa de molla surt primer les floridures.
    Anna Campano

    ResponElimina
  36. M´agrada molt el procediment del experiment. És molt entretingut ,i aveure si surten fongs.

    Alex Ruiz

    ResponElimina
  37. L´experiment es molt xulo avera si surten fongs al pa de molla :)

    Alex Jimenez

    ResponElimina
  38. M'ha agradat molt fer aquest experiment amb tots vosaltres, tinc moltes ganes de veuren el resultat!
    Marina Vargas

    ResponElimina
  39. Aquest experiment és molt divertit perquè esperarem a veure les floridures, estic molt intrigada.
    Judith Notario.

    ResponElimina
  40. M'ha agradat molt fer aquest experiment.Estic nerviosa per veure el resultat.

    Sara Sáez

    ResponElimina
  41. Aquest experiment és interessant,estic nerviós a veure que sortira

    Joan Fusté

    ResponElimina
  42. Espero que surtin floridures i veure com evolucionen.

    Isaac Pérez

    ResponElimina
  43. Aquest experiment em te molt nerviós.
    VULL SABER QUANT SURTEN LES FLURIDUREEES!!!!!!!!!!!!!!




    Alex Carreras :3

    ResponElimina
  44. Tenim moltes ganes de que sortint las floridures.

    Mario Medrán.

    ResponElimina
  45. Aquest experiment es molt divertit
    Miquel Bellido

    ResponElimina
  46. Tinc moltes ganes de que surtin les floridures


    Carlos Guerrero XD

    ResponElimina
  47. Tinc moltes ganes de veure que passa amb les fluridures!!!
    Mireia Mayor

    ResponElimina
  48. Aquest experiment m'ha fet aprendre moltes coses sobre les floridures. No em paraven de sortir hipòtesis.

    Óscar Crespo ^_^

    ResponElimina
  49. Estic molt nerviosa per veure les floridures.

    Laura Jimenez

    ResponElimina
  50. Hola, m'agradaria que surtin les floridures.

    Pol Ribas
























































































































































    ResponElimina
  51. Estic molt nerviós per veure com han quedat les floridures
    Jose Fernández

    ResponElimina
  52. Intrigat per que surtin les floridures
    iker. Fernández

    ResponElimina