dimarts, 13 d’octubre del 2015

Expressió corporal i escolta de grup

Hola nois i noies!
La setmana passada vam fer la primera de les sessions d'escolta de grup i expressió corporal i crec que hem gaudit molt, tant vosaltres com jo, d'aquesta nova experiència.
La primera part la vam dedicar a treballar l'escolta de grup. Tant a l'hora de cantar, tocar un instrument, com relacionar-nos de qualsevol altra manera amb els companys, és molt important l'escolta, estar pendent del què fan els meus companys, de les seves necessitats i si els puc ajudar d'alguna manera.
Per dur-ho a terme hem fet uns exercicis de caminar lliurement per l'espai, i heu aconseguit parar de caminar i tornar a fer-ho mitjançant l'escolta del grup, és a dir, sense que ningú marqués quan havíeu de fer-ho, posant-vos d'acord sense parlar i sense que ningú portés la iniciativa. També ho heu fet canviant el ritme a l'hora de caminar, amb tres velocitats diferents. Mitjançant l'escolta heu anat canviant de velocitat sense que ningú us ho marqués.
La segona part ha consistit en la teatralització d'una cursa. Hem posat música ("Carros de fuego") i us heu dedicat a córrer a càmera lenta, a la vegada que heu fet servir tot tipus de "trampes" i malifetes amb els vostres companys. Al final no ha importat qui guanyava la cursa, sinó qui molestava més i qui feia la vida impossible als altres.
Per acabar, caminant un altre cop per l'espai, us heu anat parant davant dels companys durant uns segons per mirar-vos als ulls i compartir sense parlar l'experiència que acabàveu de viure. Ha sigut molt maco veure des de fora la complicitat entre molts de vosaltres.

Us vull felicitar per la vostra actitud en aquesta sessió, tot i què ja sabeu  que hem de treballar més en mantenir el silenci quan l'activitat ho requereixi.
Us animo a què comenteu què us ha semblat l'activitat, si us heu divertit (fent l'activitat i/o mirant als companys), si us agradaria fer més sessions d'aquest tipus, si us ha fet vergonya en algun moment... Us escolto (llegeixo)!

Raquel

12 comentaris:

  1. M'ha asta agradant molt las activitats.
    Amb axó estem aprenen a escoltar-nos quant fem ritmes o toquem la flauta, i cadavegada nem millorat més.




    Alex Carreras :3

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt aquesta activitat, però el que més em va agradar i on em vaig divertir més va ser a la carrera càmera lenta. Ariadna Jiménez

    ResponElimina
  3. Hola la activitat de musica va ser molt divertida, la millor activitat ve ser la de camara lenta va ser magnific.

    Roger Codesido

    ResponElimina
  4. Va ser molt divertit, vem riure molt mo vaig pasar molt bé, lo que em va agradar mes vaser la carrera en camara lenta.
    Tomàs Villanueva.

    ResponElimina
  5. Gracies per fernos aquesta activitat per poder escoltar mes als nostres companys i divertirnos mes.


    Judith Soldevila

    ResponElimina
  6. Ens ho vam passar molt bé amb l'escolta de grup. Estic impacient per tornar-ho ha fer.

    Sara Sáez

    ResponElimina
  7. Em va semblar molt divertit! Sembla una manera molt divertida de conèixer millor als nostres companys/a, al principi dona una mica de vergonya però al cap d'una estona s'et passa. L'activitat em va agradar molt. Marina Vargas

    ResponElimina
  8. Hola! M'ha agradat molt aquesta activitat per totes les mirades que fèiem, no ho se perquè però en provocava molt de riure però baix tractar d'intentar no fer-ho. Unes de les coses que en van agradar molt va ser l'ultima activitat per l'escàndol que vam fer.
    Judith Notario.

    ResponElimina
  9. Gracies per penjar lo que em fet en aquesta activitat aixi els pares podran veure lo que fem a clase de musica per escoltar a els nostres companys.

    Judith Soldevila

    ResponElimina
  10. A mi m'ha semblat tot molt divertit, però sobretot m´ho he passat genial fent la cursa a càmera lenta amb els companys. Amb l'exercici d'escolta de grup també m'ho vaig passar genial, al principi va ser una mica dificil però després quan li agafes el truc és més fàcil i també molt més entretingut. També va ser divertit veure als companys fent les mateixes activitats...
    Gràcies Raquel per preparar-nos activitats tan divertides per a tots nosaltres!!!

    Valentina Pérez

    ResponElimina
  11. A mi m'ha agradat molt l'activitat. I m'agradaria molt fer més sessions d'aquest tipus.

    Joan Fusté

    ResponElimina
  12. A mi sincerament m'ha encantat i voldria fer mes coses com aquestes uns altres dies.

    Óscar Crespo

    ResponElimina